.

 

Lipton naturalnie

dodano: 
15.03.2005
komentarzy: 
0

Unilever Polska, producent herbaty Lipton Yellow Label rozpoczął w marcu kampanię mającą na celu przybliżenie konsumentom naturalnych właściwości herbaty. Firma wprowadza do wizerunku marki nowe elementy - zielone listki na opakowaniach mają przypominać, że herbata to produkt w 100 proc. naturalny. Celem akcji jest również uświadomienie klientom, że stworzenie dobrej herbacianej mieszanki wymaga dużego doświadczenia i wiedzy. W Ogrodzie Botanicznym w Powsinie założono sezonową plantację, gdzie obok krzaków herbaty oglądać można fotografie z plantacji herbaty w Kericho w Kenii autorstwa Tomasza Tomaszewskiego. Elementem działań PR była konferencja prasowa z udziałem m.in. fotografa i Anny Marii Jopek, która towarzyszyła osobom przygotowującym sesję w Kenii. Kampanię PR dla Lipton Yellow Label realizuje agencja Point of View. Działaniom PR towarzyszy kampania reklamowa herbaty.

   
   
 

Zdjęcia: Point of View

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin