Łódź chce się sprzedać za 680 tys. zł

dodano: 
28.06.2012
komentarzy: 
0

Woj. łódzkie będzie mieć swoją markę – za 680 tys. zł. Przetarg wygrało konsorcjum firm Synergia, ARC Rynek i Opinia oraz Brand Nature Access.

120 tys. na ten cel pochodzi z budżetu województwa, resztę sponsoruje UE. „Kiedy już poznamy wytyczne, zajmiemy się ich wdrażaniem. Na pewno powstanie jakaś kampania promocyjna ze spotami reklamowymi” – zapowiada na łamach Polska Dziennika Łódzkiego Barbara Woźniak, dyrektor departamentu promocji i współpracy zagranicznej w Urzędzie Marszałkowskim w Łodzi. Witold Stępień, marszałek województwa, tłumaczy, że chodzi o to, by „się sprzedać”. „Najpierw jednak chcemy dotrzeć do tego, co nas łączy, zbudować wspólną tożsamość i wizerunek, który zachęci do regionu turystów, przedsiębiorców, młodych ludzi, a także mieszkańców” – zastrzega. Zatem chwytliwe hasła i ciekawa grafika potem, najpierw „znalezienie dla regionu pozycji”. Piotr Lutek z Synergii stawia w tym wypadku na FB i komunikację z mieszkańcami. Firmy nie przewidują zmiany logotypu, co najwyżej jego „rozwinięcie”. „Za wcześnie, by o tym przesądzać” – podkreśla Mariusz Przybył z BNA. (es)

 

Źródło:

Polska Dziennik Łódzki, Marka dla województwa, Katarzyna Chmielewska, 28.06.2012
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin