Łódzki magnes promocyjny

dodano: 
30.04.2008
komentarzy: 
1

Czy literatura jest dobrym pomysłem na promocję miast i regionów, zastanawia się Katarzyna Rakowska z Gazety.pl. Z tej metody promocyjnej chce skorzystać Łódź. Czy ma pomysł, aby skutecznie zrealizować ten projekt?

Jak dowiedziała się dziennikarka pomysłem promującym Łódź, wymyślonym przez lokalny magistrat, jest konkurs na najlepsze utwory literackie tematycznie związane z miastem. Zgłoszono już 200 dzieł, choć o konkursie mało kto dotąd słyszał. Na razie miasto nie promuje samego wydarzenia, nie ma też, jak przekonuje autorka, „pomysłu na promocję pokonkursowych plonów”.

Nakłady na literaturę się zwracają, bo kultura przyciąga turystów i zagranicznych przedsiębiorców, twierdzi dziennikarka. Dlatego szkoda byłoby, gdyby taki promocyjny potencjał został przez magistrat zmarnotrawiony. (ał)

Źródło:

Gazeta.pl. Czy literatura wypromuje Łódź, Katarzyna Rakowska, 28.04.08
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
05.05.2008
12:59:29
łodzianin1977
(05.05.2008 12:59:29)
bzdurne pomysły naszych beznadziejnych lódzkich władz. Tak samo jak idiotyczna kampania outdoorowa z "kapitanem kultura".
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin