Lufthansa szuka globalnej agencji PR

dodano: 
13.02.2018
komentarzy: 
0

Jak podaje holmesreport.com, Lufthansa rozpoczyna poszukiwania pierwszej globalnej agencji public relations, której przewoźnik lotniczy powierzyłby budżet na komunikację. Takie rozwiązanie ma uspójnić działania firmy.

Cała niemiecka grupa, w tym jej poszczególne marki takie jak Eurowings, Swiss i Austrian Airlines, jest obecnie obsługiwana przez różne agencje, np. w Europie współpracuje z Burson-Marsteller, a w Azji z Ketchum – czytamy. Jak wskazuje źródło, Lufthansa chce zweryfikować dotychczasowe współprace z agencjami i zmniejszyć liczbę firm, z którymi kooperuje.

Theholmesreport.com sugeruje, że niemiecki przewoźnik decyzję o wyborze globalnej firmy PR-owej podejmie wiosną 2018 roku. (pp)

Czytaj też: Nowy wygląd samolotów Lufthansy

Źródło:

holmesreport.com, Lufthansa Starts Search For Its First Global PR Agency, 07.02.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin