MADOGZ – nowa agencja na rynku

dodano: 
24.05.2019
komentarzy: 
0

Na rynku pojawiła się nowa agencja MADOGZ, która specjalizuje się w komunikacji digitalowej i PR-ze, choć jej założyciele twierdzą, że „dzięki kompetencjom i bazie sprawdzonych współpracowników może również realizować kompleksowe projekty 360”. MADOGZ funkcjonuje na rynku od marca 2019 roku i ma pierwszych klientów: operatora komórkowego Mobile Vikings, aplikację Going oraz firmę doradczo-śledczą Verificators.

Prezesem agencji jest Tomasz Pastuszka, który odpowiada za kreację, a doświadczenie zbierał m.in. w VML Y&R oraz Lubię to. Za komunikację wizualną i multimedia odpowiada Zbigniew Flakus (wcześniej m.in. 180heartbeats + JUNG v MATT), strategię i new business – Paweł Ostrowski (współtwórca Lubię to). Communications Directorem jest natomiast Janusz Wróblewski, Senior Account Manager w United PR oraz Head of Communications w FinAi. Z ostatnią firmą zakończył współpracę w maju 2019 roku. Jego zastępca jeszcze nie został wyznaczony. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin