Madryt, Kijów, Tokio, Pekin - Polska wybrała agencje
Zwycięzcą przetargu na przeprowadzenie kampanii promocyjnej programu kulturalnego polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej w Kijowie, Pekinie i Tokio została agencja Partner of Promotion. W Madrycie - Imago PR. Projekt realizowany będzie na zlecenie Instytutu Adama Mickiewicza.
Zagraniczny Program Kulturalny Polskiej Prezydencji miał być początkowo realizowany w dziesięciu stolicach świata: w Brukseli, Paryżu, Londynie, Berlinie, Madrycie, Moskwie, Kijowie, Mińsku, Pekinie i Tokio. Ponieważ jednak co do niektórych miast nie złożono żadnej oferty, postępowanie unieważniono.
Ostatecznie Polska będzie promowana w czterach miastach. Najlepszą ofertę odnośnie Madrytu złożyła agencja Imago PR. Uzyskując 80/100 pkt. Pokonała Indor Press Grupo i Agendę. Partner of Promotion tylko w przypadku Kijowa miał konkurenta w postaci Noblet Media Cis. W przypadku Pekinu i Tokio oferta agencji była jedyną, jaka wpłynęła. Obydwie oceniono na 90 pkt. (iw/es)