Magdalena Strobel szefową marketingu i PR-u w Dentsu

dodano: 
14.01.2022
komentarzy: 
0

Z początkiem stycznia 2022 roku Magdalena Strobel objęła nowo utworzone stanowisko Head of Marketing & PR w Dentsu Polska i CEE. Zajmie się opracowaniem i realizacją strategii komunikacji grupy Dentsu oraz utrzymaniem spójności komunikacyjnej w całym regionie CEE.

Do Dentsu Strobel przeszła z The Walt Disney Company, gdzie pełniła funkcję Marketing Directora CE. Przez ostatnie 11 lat była związana z branżą telewizyjną i zarządzała takimi markami jak Disney, National Geographic i FOX w krajach Europy Środkowej. Wcześniej pracowała w firmie Unilever, gdzie odpowiadała za marki Dove, Timotei, Lipton i Saga. W marketingu B2C i B2B  pracuje od ponad 20 lat.

Strobel jest absolwentkę ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim, menadżerskich studiów podyplomowych na SGH, a także uczestniczką Professional Postgraduate Diploma in Marketing oraz wyróżnioną Certyfikatem DIMAQ Professional.

W Polsce do Magdaleny Strobel będzie raportować dwoje menedżerów. Igor Żytka w Dentsu pracuje jako Corporate Communications Manager i odpowiada za komunikację wewnętrzną w Polsce i regionie CEE. Anna Tokarek, która dotychczas była odpowiedzialna za PR linii biznesowej Creative Dentsu Polska, objęła stanowisko External Communications Manager i zajmie się całościową komunikacją zewnętrzną Dentsu w Polsce.

Firma planuje też rozwój struktur marketingu i komunikacji w kolejnych krajach CEE. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin