Magellan Awards 2006

dodano: 
19.12.2006
komentarzy: 
1

Zakończyła się szósta edycja corocznego konkursu branży marketingowej Magellan Awards 2006. Jego organizatorem jest LACP - organizacja skupiająca profesjonalistów z dziedziny komunikacji. Nagrody przyznawane są za programy public relations w kilku kategoriach dotyczących różnych obszarów PR. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji. Konkurs adresowany jest do firm i organizacji z całego świata.
Polskie projekty nagrodzone w konkursie to kampanie realizowane przez On Board PR: „Przekraczanie granic” – wspólny projekt Fundacji Marka Kamińskiego (Brązowy Magellan) i On Board PR oraz program „Głęboki Oddech” (Srebrny Magellan) – program realizowany przez On Board PR dla Polskiego Towarzystwa Chorób Płuc. Obie nagrody przyznano w kategorii Community Relations. Lista zwycięzców zwycięzców tej kategorii można obejrzeć na stronie. Lista wszystkich zwycięzców konkursu na stronie. (jk)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
20.12.2006
20:09:12
Spin-ka
(20.12.2006 20:09:12)
Gratulacje!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin