Magellan Awards 2010 rozdane

dodano: 
16.12.2010
komentarzy: 
0

Jury międzynarodowego konkursu Magellan Awards 2010 przyznało nagrody. Platynę otrzymały Marketing&Communications Consultants i Alert Media Communications, a złoto powędrowało do agencji: On Board i Ciszewski PR. Srebrną statuetkę otrzymała agencja interaktywna Think Kong, brązową Premium PR - Partner of Promotion Group.

Najwyższe, platynowe wyróżnienie zdobyła Marketing&Communications Consultants dla ZPPP Browary Polskie za kampanię "Pozory mylą, dowód nie” w kategorii „Community relations”. Drugą nagrodę przyznano kampanii Marketing&Communications Consultants oraz ZPPP Browary Polskie jako najefektywniejszej spośród projektów zgłoszonych we wszystkich kategoriach. Kampania została też sklasyfikowana na 7. miejscu wśród 50 najlepszych kampanii komunikacyjnych roku 2010.

Alert Media Communications może pochwalić się aż 3 nagrodami: Platinum Award, Best Return-on-Investment i 6 miejscem w Top 50 Communications Campaigns of 2010 – za projekt „Milka. Razem dla Tatr”, który agencja przygotowała dla Kraft Foods Polska.

On Board PR została uhonorowana złotą statuetką za kampanię "Boso czy w kapciach?" realizowaną dla marki DEVI koncernu Danfoss w kategorii: „Product/Service Communication”. Kampania została także wyróżniona w rankingu 50 najlepszych kampanii w 2010 roku, podobnie jak kampania „Zaufaj wodzie kranowej”, realizowana dla firmy BRITA przez Ciszewski PR, której również wręczono złotą statuetkę.

Srebrnego Magellana otrzymała kampania „Chcę CS5” prowadzona dla Adobe Systems w Polsce przez agencję marketingu interaktywnego Think Kong. Projekt został nagrodzony w kategorii „Business-to-business”. Jednocześnie znalazł się na liście 50 najlepszych kampanii komunikacyjnych przeprowadzonych w minionym roku. Projekt „Złota 44” agencji Premium PR - Partner of Promotion Group dla klienta Orco Group dostał brązową statuetkę. (ek)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin