Magellan Awards dla On Board PR

dodano: 
21.12.2004
komentarzy: 
0

Agencja On Board PR otrzymała Brązowego Magellana w kategorii „Product/Service Communications: Consumer” za kampanię „Zdrowe Zatoki” prowadzoną dla firmy US Pharmacia. Jurorzy konkursu – przedstawiciele amerykańskiej organizacji LACP (League of American Communications Professionals) – przyznali nagrodę po raz pierwszy polskiej firmie On Board PR. Kryteria obejmowały m.in. ocenę przyjętej strategii, skuteczności, jakości i rzetelności realizacji kampanii. „Nagroda Magellan Awards to nie tylko olbrzymie wyróżnienie, to także dowód na to, że kampanie PR w Polsce są realizowane na światowym poziomie” – mówi Norbert Ofmański, dyrektor zarządzający On Board PR.
Nagrody przyznawane są za programy public relations w czterech głównych kategoriach dotyczących różnych obszarów komunikacji oraz w kilku podkategoriach dodatkowo określających charakter kampanii. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji. Konkurs adresowany jest do firm i organizacji z całego świata, a organizuje go co roku LACP (League of American Communications Professionals, www.lacp.com ). Celem nagrodzonego ogólnopolskiego programu PR jest edukacja społeczeństwa na temat profilaktyki i zagrożeń wynikających z powikłań schorzeń zatok oraz wsparcie wprowadzania na rynek preparatu Ibuprom Zatoki. Program objął szereg zróżnicowanych działań; m.in. publikację materiałów edukacyjnych, organizację cyklu bezpłatnych konsultacji laryngologicznych.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin