Maile i blogi szkodzą wizerunkowi

dodano: 
26.09.2006
komentarzy: 
0

Na łamach amerykańskiego portalu PR News można przeczytać o monitorowaniu komunikacji pracowników z otoczeniem za pomocą poczty elektronicznej. Zgodnie z najnowszym badaniem firmy Forrester Consulting korporacje amerykańskie coraz uważniej przyglądają się mailingowi swoich pracowników. 38% z 294 badanych firm, które zatrudniają po więcej niż tysiąc osób tworzy w celu analizy i sprawdzania maili specjalne stanowiska pracy.
Raport pokazał, że w 31% firmach tajne lub istotne informacje wymknęły się na zewnątrz właśnie przez maile przesyłane przez pracowników. Z PR-owskiego punktu widzenia tak swobodny przepływ informacji szkodzi wizerunkowi firmy, grozi kradzieżą intelektualną przekazywanych treści czy ujawnieniem korespondencji z klientami i informacji na ich temat. Podobne zagrożenie niesie za sobą popularność blogów. (kk)

Źródło:

www.prnews.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin