Mama dla każdego dziecka

dodano: 
30.11.2004
komentarzy: 
0


„Każde dziecko może mieć mamę” - to hasło kampanii społecznej, której organizatorem jest Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Kampania rozpoczęła się 29 listopada i potrwa do końca grudnia. Powstała przy pomocy agencji reklamowej NoS/BBDO. Celem kampanii jest zebranie funduszy na budowę czwartej w Polsce Wioski Dziecięcej SOS w Karlinie koło Koszalina, w której ma zamieszkać 100 osieroconych dzieci wraz z mamami zastępczymi. Budowa osiedla 14 domów rodzinnych rozpoczęła się w sierpniu, a jej zakończenie planowane jest w przyszłym roku. Stowarzyszenie zaplanowało mailing do potencjalnych darczyńców z ulotką informacyjną i formularzem przekazu. Agencja NoS/BBDO, przy współpracy ze studiem produkcyjnym Easy Hell Productions zrealizowała trzydziestosekundowy spot telewizyjny. 29 listopada telewizyjna Dwójka rozpoczęła emisję spotu informacyjnego. Emitować go będą także telewizje regionalne TVP 3 (Gdańsk, Warszawa, Bydgoszcz, Wrocław, Szczecin, Łódź, Kraków, Katowice i Lublin) oraz Discovery, Animal Planet i ZigZap. Kampanię informacyjną uzupełniają ogłoszenia prasowe (powierzchnię bezpłatnie udostępniły: Rzeczpospolita, Super Express, Puls Biznesu - Business Class, Wprost, Pani, Newsweek, Info Makro, Voyage, Tele Magazyn, Imperium TV, Tele Tydzień, Reader’s Digest, Poradnik Domowy, BCC Magazine, Cinema, oraz 14 dzienników lokalnych współpracujących z domem sprzedaży prasy regionalnej Media Tak). Kampanię w internecie przygotowała agencja Orbita. Powierzchnię udostępniły portale Gazeta.pl. Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, o2.pl oraz internetowe sieci reklamowe: Ad Net, IDMnet, ArboMedia, Qnet i AdClick. Więcej na http://www.sos-wd.org

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin