Marcin Gruszka: unikamy komunikatów prasowych jak ognia

dodano: 
20.05.2013
komentarzy: 
1

Przypadek PLAY jest wyjątkiem, który zapewne potwierdza wyniki badań. Unikamy jak ognia komunikatów prasowych i szczerze współczuję tym, którzy muszą czytać te wymuskane, wypieszczone i wymęczone często przekazy marketingowe.

Osobiście coraz mniej wierzę w konferencję prasową. Nasze blogowe streamingi ogląda nawet kilkadziesiąt tysięcy ludzi, a na konferencje przychodzi dwadzieścia osób.

Lubię rozmowę telefoniczną. To zdecydowanie najbardziej skuteczne narzędzie, żeby przedyskutować, wytłumaczyć, wspólnie przeanalizować. No chyba, że nie ma się nic ciekawego do powiedzenia. Wtedy lepiej nie nawiązywać połączenia.

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play

Czytaj także:

Badanie Edelmana: Stare metody w nowym, kreatywnym wymiarze są najlepsze

Badanie Edelmana: uwaga na niedbałość, niekompetencję i natarczywość

Dziennikarz - PR-owiec: interakcja i relacja

Jakub Góralczyk - klasyczna informacja rządzi

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
21.05.2013
0:13:30
Homo PR
(21.05.2013 0:13:30)
Czy to unikanie komunikatów prasowych w Play jest aby dobrą strategią a nie półśrodkiem i wygodnictwem Pana Gruszki? Czy to nie jest czasami niebezpieczna nonszalancja zarządzających marką Play? Wiadomo, że oprzeć komunikację na blogu rzecznika jest łatwiej bo to tylko blog czyli wpisów na blogu rzecznika nie musi zatwierdzać zarząd firmy. Łatwo też się chwalić liczbami gdy docieramy z komunikacją do klientów końcowych znanej marki ale to dzisiaj standard. Faktem jest też, że dziennikarz jak nie ma informacji oficjalnych i pewnych bierze to co ma a w istocie w przypadku Play ma tylko "cool" rzecznika ale "cool" nie znaczy wiarygodny czy profesjonalny. Trudno zajmując się telekomunikacją ignorować Play ale komunikacyjnie jest to jednak klasa w dół, która podważa wiarygodność tego operatora u klientów firmowych i bardziej wymagających klientów indywidualnych.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin