.

 

Marcin Jaworski dyrektorem ds. PR w Brandscope

dodano: 
07.09.2021
komentarzy: 
0

Z początkiem września 2021 roku Marcin Jaworski objął stanowisko dyrektora ds. PR w agencji Brandscope. W sierpniu zakończył pracę jako rzecznik prasowy w biurze Rzecznika Finansowego. Pełnił tę funkcję od 2016 roku.

Wcześniej Jaworski pracował w Grupie Warta, najpierw jako analityk w departamencie e-marketingu, a następnie – rzecznik. Doświadczenie zawodowe zdobywał także jako dziennikarz w „Gazecie Prawnej” i „Gazecie Finansowej”. Był też redaktorem naczelnym Dziennika Ubezpieczeniowego i „Miesięcznika Ubezpieczeniowego” oraz dziennikarzem i zastępcą redaktora naczelnego w „Gazecie Ubezpieczeniowej”.

Zakres obowiązków Jaworskiego na nowo utworzonym stanowisku obejmuje rozwijanie oddziału Brandscope w Warszawie, a także doradztwo strategiczne dla zarządu spółki w zakresie rozwoju biznesu. Jaworski dołączył tym samym do grona dyrektorów ds. PR w Brandscope: Piotra Habasińskiego w Trójmieście i Daniela Trzaskosia w Krakowie.

Dotychczasowe obowiązki rzecznika prasowego w biurze Rzecznika Finansowego przejął natomiast Adam Rafalski, dyrektor Wydziału Edukacji i Komunikacji. (ap)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin