Marka a eksport

dodano: 
03.08.2007
komentarzy: 
0

Jak podaje Puls Biznesu, brak odpowiedniej promocji marki „Polska” ma wpływ na problemy polskiego eksportu. Według danych statystycznych nasi przedsiębiorcy coraz bardziej boją się eksportu. Skarżą się przede wszystkim na trudności w znalezieniu partnerów biznesowych za granicą i danych o specyfice rynku zagranicznego.
Inicjatywa rządu, utworzenia Polskiej Agencji Handlu i Informacji (PAHI), która miała zmienić tę sytuację, nie weszła w życie z powodu walk politycznych i kłótni między resortami w samym rządzie. Celem powołania PAHI było „wspieranie inwestorów zagranicznych w Polsce (czyli to samo, co dzisiaj robi PAIiIZ) oraz wspieranie polskiej gospodarki za granicą”, czytamy w Pulsie Biznesu. (ak)

Źródło:

Puls Biznesu, Promocja eksportu wciąż widzi ciemność, Jacek Zalewski, 03.08.07, s. 2
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin