Marka evrēe rozpoczyna projekt z influencerami

dodano: 
13.11.2017
komentarzy: 
0

Kosmetyczna marka evrēe na ambasadorów projektu evreegeneration wybrała Red Lipstick Monster, Karolinę Gilon oraz Ciocię i Wujaszka Liestyle.

Celem inicjatywy jest zachęcenie młodych ludzi do działania i rozwijania własnych pasji.

Każdy z zaangażowanych do projektu influencerów reprezentuje jedną kategorię, do której mogą zgłaszać się uczestnicy: Red Lipstick Monster – makijaż, Karolina Gilon – modę, a Ciocia i Wujaszek Liestyle – lifestyle. „Aby zgłosić się do pierwszej kategorii i trafić pod skrzydła Red Lipstick Monster należy »wyszpachlować się na cacy«. Karolina Gilon to opiekunka sekcji moda, gdzie należy wysłać swoją »stylizację w słowiańskim przykucu«. Ciocia i Wujaszek Liestyle to z kolei reprezentanci najbardziej szalonej i szerokiej kategorii w której, aby się zgłosić, trzeba »pokazać jaja« – oczywiście w przenośni” – czytamy w komunikacie prasowym.

Nagrodą główną jest wyjazd do USA oraz udział w warsztatach MASTER pod okiem ulubionego influencera.

„Marka evrēe w swojej komunikacji zawsze stawiała na ambitnych i młodych ludzi, dlatego też chętnie współpracowała z influencerami. Evreegeneration traktujemy jako pogłębienie tej komunikacji poprzez zaproszenie do zabawy naszych odbiorców i konsumentów. Wybrani przez nas ambasadorzy projektu reprezentują wartości wyznawane przez naszą markę. Swoją ciężką pracą osiągnęli sukces i stali się inspiracją dla wielu młodych osób” – mówi Weronika Kowalczuk, Brand Manager evrēe. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin