Marka to nie symbol

dodano: 
08.09.2004
komentarzy: 
1

Ekspert w dziedzinie zarządzania markami firm i produktów, Jarosław Filipek krytykuje w magazynie „Marketing w Praktyce” zmianę systemu identyfikacji wizualnej, jakiej dokonała Telekomunikacja Polska. Autor komentarza zastanawia się, czemu miało służyć powiązanie symbolu TP z logiem komunikacji francuskiej, France Telecom. „Marką się jest w życiu, nie w reklamach i symbolach”- podsumowuje Filipek.

Źródło:

Marketing w Praktyce, Dlaczego "tepsa" zmieniła symbol?, 01.09.04, s. 68
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
25.08.2006
22:59:56
Wiadomokto :)
(25.08.2006 22:59:56)
No włąśnie - marką się jest w życiu a nie reklamach i symbolach. Trzeba poznać Pana Jarosława Filipka osobiście, aby móc ocenić, czy jest on rzeczywistym autorytetem w dziedzinie zarządzania markami. Zna się na tym, to prawda, ale by być autorytetem, trzeba być liderem - pozytywnym liderem. A Pan Jarosław jest rzemieślnikiem. Kiedys do moich oczu dotarła jego "partanina" - bardzo niechlujnie przygotowana praca dla klienta. Aż było mi wstyd na to patrzeć. Dlatego warto poznawać osobiście Pana Filipka :) w życiu, a nie "w reklamach i symbolach" Do miłego...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin