Partner of Promotion wygrało przetarg na obsługę marki Stihl

dodano: 
22.11.2017
komentarzy: 
0

Partner of Promotion wygrało przetarg na obsługę projektów marki Stihl. Agencja odpowiedzialna będzie za działania public relations, które obejmą m.in. wsparcie komunikacji w mediach społecznościowych, bieżące doradztwo strategiczne i komunikacyjne oraz obsługę biura prasowego.

Agencja będzie odpowiedzialna też za obsługę PR-ową Mistrzostw Świata Stihl Timbersports, czyli ogólnoświatowych zawodów w sportowym cięciu i rąbaniu drzewa oraz Stihl Poznań Ice Festival 2017, podczas którego wystąpią rzeźbiarze w lodzie z całego świata.

Partner of Promotion współpracuje z marką Stihl od 2015 roku. W tym czasie agencja obsługiwała m.in. kolejne edycje wydarzeń takich jak Mistrzostwa Świata Stihl Timbersports, Stihl Poznań Ice Festival, Mistrzostwa Polski Stihl Timbersports oraz Stihl Timbersports Lion’s Trophy.

Za realizację działań dla marki Stihl odpowiada zespół pod nadzorem Anny Hahn-Leśniewskiej, wiceprezes zarządu Partner of Promotion. Strony nie informują, kiedy i na jak długo została zawarta umowa. Partner of Promotion korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin