Marketing polityczny i rebranding na spotkaniu DIALOG PR

dodano: 
04.01.2006
komentarzy: 
0

11 stycznia o godzinie 17:15 w klubie Hemisphere Hotelu InterContinental w Warszawie odbędzie się drugie z cyklu spotkań DIALOG PR. Zaproszeni paneliści, specjaliści ds. marketingu politycznego, będą rozmawiać o tym, czy ich działalność to public relations i jak jest relacjonowana przez media. Podczas drugiego panelu zostaną przedstawione studia przypadków firm Orange i Vattenfall dotyczące komunikacji w procesie zmian wizerunkowych.
Podczas styczniowego spotkania DIALOG PR Gerald Abramczyk, Natalia de Barbaro, Wiesław Gałązka i Adam Łaszyn zastanowią się, czy marketing polityczny to public relations i w jaki sposób nagminne używanie sformułowania „czarny PR” podczas kampanii wyborczych wpływa na postrzeganie branży. Dyskusję będzie moderował dr Wojciech Jabłoński.
Podczas drugiego panelu zapoznamy się z prezentacjami Arkadiusza Kalickiego (Orange) oraz Łukasza Zimnocha (Vattenfall) omawiającymi działania komunikacyjne w procesie rebrandingu, a dyskusję będzie moderowała Izabela Mościcka (Kulczyk Holding).
Informacje na temat panelistów oraz szczegóły dotyczące spotkania znajdują się na stronie www.proto.pl/DialogPR
Celem cyklu spotkań DIALOG PR jest skupienie uwagi środowiska public relations w Polsce na bieżących wydarzeniach istotnych dla rozwoju i edukacji branży. Pragniemy stworzyć możliwość wymiany poglądów PR-owców na temat konkretnych wydarzeń, które mogą być dobrym przykładem lub przestrogą. Spotkania mają na celu podjęcie dynamicznej dyskusji o tym, co ważne, intrygujące, z czego możemy nabyć cenne doświadczenia.
Jego organizatorami są wortal PRoto i hotel InterContinental, a partnerami Instytut Monitorowania Mediów i Astral Concert & Party.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin