Marketing uczciwy i mniej uczciwy

dodano: 
11.01.2007
komentarzy: 
0

Jak informuje portal bulldogreporter, Federalna Komisja Handlu USA (The U.S. Federal Trade Commission) nakazała firmom przerwać stosowanie marketingu szeptanego, w którym osoby promujące produkty i usługi przedsiębiorstw są przez nie wynagradzane. Zdaniem FTC takie praktyki trzeba uznać za nieuczciwe, ponieważ ich skuteczność wynika z zaufania odbiorców nieświadomych, że przekazywane im informacje nie są zwykłymi opiniami ich znajomych, a wiadomościami opłaconymi. Stanowisko FTC spotkało się z oporem ze strony Word of Mouth Marketing Association (WOMMA), które apeluje o rozróżnienie pomiędzy „buzz marketing”, który FTC akceptuje, a „stealth marketing”, wobec którego zgłasza zastrzeżenia. (psp)

Źródło:

www.bulldogreporter.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin