.

Marki reagują na premierę polskiego „Vogue’a”

dodano: 
15.02.2018
komentarzy: 
0

14 lutego 2018 roku premierę miała polska edycja magazynu „Vogue”. Dzień wcześniej zaprezentowano okładkę czasopisma, która natychmiast wywołała w sieci burzliwą dyskusję.

Na okładce pierwszego numeru znalazły się dwie polskie modelki – Anja Rubik i Małgorzata Bela, pozujące na tle czarnej wołgi i otoczonego mgłą Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Zdjęcie wykonał niemiecki fotograf Juergen Teller. Reakcje na tę okładkę były bardzo zróżnicowane.

Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, w dniach 13-14 lutego w internecie pojawiło się blisko 4 tys. wzmianek na temat „Vogue Polska”, których zasięg wyniósł ponad 21 mln. Najwięcej publikacji pojawiło się na Twitterze (37 proc.), zaraz za nim znalazł się jednak Instagram (35 proc.), a 20 proc. wzmianek pochodziło z Facebooka.  

Szerokie zainteresowanie nowym magazynem na rynku postanowiły wykorzystać też firmy. Poniżej kilka przykładów działań realtimemarketingowych związanych z premierą polskiego „Vogue’a”.

Źródło: facebook.com/mytaxi.compl

Źródło: facebook.com/RunmageddonPL

Źródło: facebook.com/AGH.Krakow/

Źródło: facebook.com/GrantsWhiskyPolska

Źródło: facebook.com/coffeedeskpl

Źródło: facebook.com/ModlinBus

Źródło: facebook.com/legrandbikes

Źródło: facebook.com/zlotepaluszki

Źródło: twitter.com/SolgazPolska

Źródło: facebook.com/WaveloKrakow/

Źródło: facebook.com/onetrano

Źródło: facebook.com/facebook.com/agencjaitot

(mb)

 

Źródło:

Zdjęcie główne: facebook.com/VoguePolska
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin