Markowy lans

dodano: 
30.04.2008
komentarzy: 
0

„Ludzie, podobnie jak firmy, są markami i powinni swą najcenniejszą wartością aktywnie zarządzać”, czytamy w Rzeczpospolitej. Zdaniem cytowanych w artykule specjalistów kreowanie wizerunku osobistego ma istotny wpływ na nasze szanse na rynku pracy. Przekłada się także na postrzeganie naszej firmy na przykład przez inwestorów giełdowych.

„Head hunterzy zaczynają poszukiwanie kandydatów od ludzi, którzy mają markę w branży”, przekonuje doradca personalny Anna Buczyńska. Zgadza się z nią Adam Łaszyn z Alert Media, dodając, że spółki giełdowe, przeprowadzając rekrutację, coraz częściej będą poszukiwać ludzi mających nie tylko umiejętności komunikacyjne, ale i rozpoznawalne nazwisko.

Normalną praktyką stosowaną przez head hunterów w trakcie akcji rekrutacyjnych stało się chodzenie na konferencje branżowe i podpatrywanie, kto na nich bywa i jak sobie tam radzi, przekonuje Roma Zgłobik z firmy rekrutacyjnej. „Warto się lansować, ale nie do przesady”, ponieważ bycie znanym z tego, że jest się znanym budzi negatywne skojarzenia, podkreśla natomiast doradca personalny Piotr Wielgomas. (ał)

Źródło:

Rzeczpospolita B, Umieć się sprzedać, Anita Błaszczak, 30. 04.08, s.10
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin