Martyna Wojciechowska promowała plastikowe butelki wody Żywiec Zdrój. Fani szybko zareagowali
Na Martynę Wojciechowską spadła fala krytyki. Wszystko to za sprawą posta na Facebooku, w którym promowała plastikowe butelki w ramach współpracy z marką Żywiec Zdrój.
Polska podróżniczka wystąpiła w spocie reklamowym firmy oferującej wody źródlane przygotowanym w ramach programu #postronienatury. Celem filmu było przełamanie stereotypów na temat plastiku i pokazanie odbiorcom, że butelki wykonane z tego materiału wcale nie są takie złe, mimo powszechnej niepochlebnej opinii.
W ramach promocji marki Martyna Wojciechowska opublikowała też post na swoim profilu na Facebooku, w którym porównała szkło oraz plastik – oczywiście na korzyść sztucznego tworzywa. Dziennikarka chciała tym samym przekonać inne osoby, że używanie plastikowych butelek jest dużo bardziej ekologiczne niż stosowanie szklanych opakowań – jednak argumenty, jakich używała by obronić swojej tezy, nie wydały się komentującym przekonujące.
Źródło: facebook.com/martyna.world
Fani podróżniczki szybko zareagowali. Większość internautów zarzuciło jej zakłamanie i promowanie plastikowych butelek w zamian za wynagrodzenie finansowe, mimo ich szkodliwego wpływu na środowisko. Pojawiły się też komentarze osób, które przyznały, że takim działaniem Martyna Wojciechowska dużo straciła w ich oczach i powinna uważniej dobierać marki, z którymi współpracuje.
Źródło: facebook.com/martyna.world
Marki Żywiec Zdrój też nie oszczędzono. Pod spotem z polską dziennikarką opublikowanym na facebookowym profilu marki pojawiło się wiele negatywnych opinii. Przedstawiciele firmy odpowiadali na komenatrze internautów, broniąc swojego stanowiska i kampanii z Martyną Wojciechowską.
Źródło: facebook.com/zywiec.zdroj
Martyna Wojciechowska na tę chwilę nie skomentowała sprawy ani nie odpowiedziała na zarzuty internautów. (jg)
Zdjęcie główne: facebook.com/martyna.world