Mateusz Nawrocki dołączył do Neon Shake

dodano: 
26.03.2018
komentarzy: 
0

Neon Shake Advertising powiększył zespół odpowiedzialny za komunikację – do firmy w połowie marca 2018 roku dołączył Mateusz Nawrocki, który objął stanowisko Communications Managera. Będzie zarządzał działaniami z obszaru public relations dla klientów agencji oraz niej samej. Wesprze również prace w mediach społecznościowych.

Na stanowisku Communications Managera poprzednio, do grudnia 2017 roku, pracował Adam Piwek, który w styczniu nowego roku przeszedł do banku Santander. Jego obowiązki w Neon Shake Advertising przejęła wówczas Magdalena Misiarz, jednak pracowała jako PR & Event Manager. Dopiero Nawrocki wypełnił wakat po Piwku. Misiarz skupi się teraz na działaniach związanych z wydarzeniami.

Nowa osoba we wrocławskiej agencji z branżą komunikacji związana jest od ponad pięciu lat. Nawrocki wcześniej dwa lata pracował w agencji PR Expert, w której odpowiadał za kontakt z mediami dla polskich i zagranicznych marek. Zajmował się również projektami kulturalnymi, społecznymi i sportowymi oraz produkował wideo i eventy. W przeszłości związany był z wrocławskim ośrodkiem TVN24, gdzie pracował jako researcher, reporter oraz producent. Redagował też treści dla portalu tvn24.pl.

Neon Shake Advertising korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin