Maxcom zaprezentowało nowe logo

dodano: 
23.07.2019
komentarzy: 
0

W lipcu 2019 roku firma Maxcom, zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, zaprezentowała nowe logo. Jak czytamy w komunikacie prasowym, zmieniona identyfikacja wizualna jest elementem nowej strategii marketingowej, mającej na celu odświeżenie wizerunku polskiego producenta.

„Odświeżenie logotypu to naturalny etap rozwoju systemu identyfikacji wizualnej spółki. Zależy nam na tym, aby portfolio naszej marki było przedstawiane w atrakcyjny, a zarazem nowoczesny sposób. Firma Maxcom idzie z duchem czasu, wzbogaca ofertę o coraz to nowsze rozwiązania, dlatego postanowiliśmy dostosować do współczesnych standardów także komunikację wizualną” – mówi Krzysztof Kogut, dyrektor marketingu Maxcom.

Logotyp nadal nawiązuje do stylistyki, która obowiązywała od początku założenia firmy. Uproszczono jednak formę graficzną i usunięto ze znaku ramki otaczające nazwę marki. Grafika, jak tłumaczy Maxcom, ma być teraz bardziej minimalistyczna i czytelna.

Za projekt nowego logo odpowiada zewnętrzny grafik.

Poprzednie logo

(pm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin