Mazda Polska z nowym dyrektorem PR

dodano: 
03.08.2017
komentarzy: 
0

Szymon Sołtysik objął stanowisko dyrektora PR Mazda Polska. Od 1 sierpnia 2017 roku odpowiada za opracowanie i realizację strategii PR marki, relacje z mediami, a także komunikację wewnętrzną oraz koordynację projektów specjalnych.

Zastąpił Magdalenę Węglewską, która w kwietniu 2017 roku rozpoczęła pracę w regionalnych strukturach marki i jako Marketing Communications & PR Director koordynuje działania na 17 rynkach.

Szymon Sołtysik w latach 2011-2016 był redaktorem naczelnym polskiej edycji miesięcznika „Top Gear”. Pracował również jako dziennikarz motoryzacyjny w tygodniku „Motor” czy „Wysokich Obrotach” – cotygodniowym dodatku motoryzacyjnym do Gazety Wyborczej, a także w „Auto-Moto”. Doświadczenie zdobywał też w regionalnym Radiu Flash FM.

Jest absolwentem dziennikarstwa na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.

Mazda Polska korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin