McCANN i Weber Shandwick współpracują z Reckitt Benckiser

dodano: 
12.01.2021
komentarzy: 
0

W styczniu 2021 roku McCANN i Weber Shandwick poinformowały o rozpoczęciu współpracy z Reckitt Benckiser. Agencje prowadzić będą działania dla marki Dettol, produkującej środki ochrony przed drobnoustrojami.

McCANN od grudnia 2020 roku odpowiada za stworzenie strategii i koncepcji komunikacji marki na rynku polskim, jak i w regionie europejskim (szczegóły są jednak nadal doprecyzowywane). Start kampanii reklamowej 360 zaplanowany jest na drugą połowę stycznia – początkowo będzie obejmował działania w telewizji i digitalu.

Za działania dla klienta ze strony McCANN odpowiadają Monika Brzezińska, Account Director, i Daria Murawska, Account Manager.

Weber Shandwick od stycznia 2021 roku odpowiada za strategię i działania public relations (dokładny zakres współpracy jest obecnie finalizowany) na rynku polskim oraz wsparcie przy realizacji kampanii prowadzonej przez McCANN.

Ze strony Weber Shandwick za działania dla klienta odpowiadają Irena Sękal, Director, Consumer Marketing & Healthcare, Anna Czaplicka, Head of Strategy, oraz Dominika Bień, PR Consultant.

Współpracę z McCANN nawiązano na podstawie międzynarodowej umowy. Weber Shadwick wybrano w drodze przetargu. Kooperacja marki Dettol z agencją Weber Shandwick zakłada współpracę w przez cały 2021 rok. Strony nie zdradzają pozostałych szczegółów. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin