McDonald's stworzył słomkę, którą reklamuje niczym technologiczny gadżet

dodano: 
23.02.2017
komentarzy: 
0

Sieć fast foodów chwali się kolejną nowością. Jest nią zaprojektowana przez inżynierów słomka, która w swojej dolnej części posiada dwa otwory. Dzięki temu pijąc nowego shake'a o nazwie Shamrock, złożonego z dwóch smaków, z których jeden znajduje się na górze, a drugi na dole, można czuć je oba jednocześnie.

McDonald's w specjalnym spocie promocyjnym w humorystyczny sposób omawia zalety gadżetu i przedstawia go niczym technologiczną nowinkę. Film utrzymany jest w konwencji parodii.

Jak czytamy w informacji opublikowanej na stronie McDonald's, stworzono tylko 2000 sztuk nowych słomek. Będą dostępne w wybranych restauracjach sieci na terenie USA. (pk)

Źródło:

news.mcdonalds.com, McDonald's Creates Re-engineered Straws for Shamrock Season, 15.02.2017
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin