MDI: Łazarewicz oferował usługi PR-owca

dodano: 
23.10.2013
komentarzy: 
1

Kolejna odsłona konfliktu między MDI a dziennikarzem Cezarym Łazarewiczem. Właściciele agencji na swoim blogu stwierdzili, że Łazarewicz w 2010 roku proponował FoodCare usługi PR-owe. Teraz na łamach Wprost w niekorzystnym świetle stawia boksera Dariusza Michalczewskiego, skonfliktowanego z tą firmą.

Według Rafała Kasprowa i Macieja Gorzelińskiego we wrześniu 2010 roku Łazarewicz wraz z kolegą zgłosili się do właściciela FoodCare Wiesława Włodarskiego. Mieli zaoferować kompleksową obsługę PR. „W efekcie dokonanych ustaleń pierwszym zadaniem jest sfilmowanie wyścigów Formuły 1 i umieszczenie materiału w mediach. Współpracownik Łazarewicza z ekipą telewizyjną jedzie wraz z Wiesławem Włodarskim na tor wyścigowy Monza do Włoch. Filmuje zawody sportowe Formuły 1. Wszystkie koszty kryje FoodCare. Po przyjeździe materiał z toru wyścigowego zostaje umieszczony w kilku stacjach telewizyjnych” – piszą Kasprów i Gorzeliński. Teraz dziennikarz publikuje we Wprost tekst, zdaniem autorów bloga, stawiający w niekorzystnym świetle fundację Dariusza Michalczewskiego. Były bokser procesuje się z FoodCare, a miesiąc temu sąd uznał jego roszczenia wobec firmy Włodarskiego, wynoszące 10 mln zł.

Sam Łazarewicz odniósł się do sprawy na Facebooku. Jego zdaniem jest to zemsta za teksty o MDI. Jak dodaje, nie jest prawdą, że współpracował z FoodCare. „Trzy lata temu znajoma prawniczka poprosiła mnie bym znalazł osobę, która pomoże firmie FoodCare w komunikacji zewnętrznej. Wskazałem wtedy Pawła Kwaśniewskiego, który zajmował się podobną działalnością w przeszłości. Znałem go z Gazety Wyborczej, gdzie razem pracowaliśmy w dziale reportażu. Kwaśniewski, który przed laty współpracował z Gorzelińskim (razem prowadzili firmę Strefa Ciszy) podjął się zadania. Na pierwsze spotkanie pojechałem razem z Pawłem Kwaśniewskim. I taki był mój udział w PR-ze firmy FoodCare” – wyjaśnia na Facebooku dziennikarz. Jak dodaje, rozmawiał z Kwaśniewskim i ten zaznaczył, że MDI nie kontaktowało się z nim w celu wyjaśnienia sprawy.

Od października zeszłego roku za obsługę PR firmy FoodCare odpowiada agencja BrandLab. Wcześniej firma korzystała z usług agencji Ad rem Public Relations. (ks)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
23.10.2013
15:38:56
black
(23.10.2013 15:38:56)
Pan Cezary Łazarewicz idzie właśnie na dno... Jego wiarygodność jest równa 0. Łazarewicz, Latkowski i Włodarski - piękne trio...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin