Media Metropolis o zdrowym śnie

dodano: 
25.04.2005
komentarzy: 
0

Agencja Media Metropolis, która od pięciu lat zajmuje się obsługą firmy DuPont, przygotowała dla swojego klienta akcję promocyjną pod hasłem „Wiosenne Porządki z DuPont”. Akcję wspierać będą działania w zakresie BTL i public relations, takie jak: ulotki produktowe, gazetka promocyjna Auchan oraz hostessy w hipermarketach. „Działania PR, które przewidujemy dla firmy DuPont obejmują wykorzystanie strony internetowej www.zdrowysen.pl, kampanię edukacyjną w prasie konsumenckiej i lifestylowej prasie kobiecej, konkursy dla czytelników, eventy w hipermarketach” – informuje Paulina Harembska z Media Metropolis. Akcja promocyjna pod hasłem „Wiosenne Porządki z DuPont” rozpoczyna się dzisiaj w 19 hipermarketach Auchan na terenie całego kraju. Kampania ma charakter edukacyjny – jej celem jest przede wszystkim przekonanie konsumentów do prania kołder i poduszek oraz do częstszej wymiany tych produktów. Promocja potrwa do końca maja.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin