Media Trendy 2010 - nagrodzeni
26 kwietnia ogłoszono laureatów konkursu Media Trendy 2010. W sumie przyznano 23 nagrody i 20 wyróżnień. W kategorii „Innowacyjna komunikacja w marketingu społecznym”, w podkategorii CSR nagrodzono projekt „Moje Silne Drzewo”, zrealizowany przez Mediacom Warszawa. Natomiast w podkategorii: „Non-profit” przyznano nagrodę i wyróżnienie. Tę pierwszą zdobyła kampania „Kumpel z przeszłości. 1944 Live”, której autorem jest agencja San Markos (projekt ten zwyciężył także w kategorii „Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych” i „Marketing społeczny”, podkategoria non-profit). Wyróżnienie przypadło zaś akcji „Projekt Razem89”, którą zorganizowała koalicja agencji: VALUE MEDIA, DDB, TRIBAL DDB i Rc2.
W kategorii „Marketing społeczny” , w podkategorii CSR nagrodę i wyróżnienie przyznano Agorze, odpowiednio za projekty „Koniec Akademii” i „Cafeanimal.pl – adopcja zwierząt”.
Ponadto przyznano również dwie nagrody Grand Prix – Innowacja w Planowaniu Mediów i Innowacja w Mediach, które trafiły do agencji SAN MARKOS za projekt Kumpel z przeszłości. 1944 Live.
Listę wszystkich nagrodzonych znajdziesz tutaj. (kk)