.

 

Miasta stawiają na e-społeczność

dodano: 
22.09.2009
komentarzy: 
0

Na przykładzie stolicy Małopolski Gazeta.pl opisuje podbój portali społecznościowych przez polskie miasta. W tekście przeczytamy, w jaki sposób w dwa miesiące zainteresować miastem pół tysiąca osób.

„Dziś liczy się szybkość, z jaką informacja ukaże się na profilu oraz jej atrakcyjność w ocenie internautów”, mówi dziennikarzowi szef biura prasowego krakowskiego magistratu - Filip Szatanik, tłumacząc, dlaczego priorytetem urzędników stała się komunikacja wirtualna.

W opinii medioznawców, przytoczonej w tekście, promocja w sieciach społecznościowych nie jest już żadną „fanaberią”. To szansa na bardziej zróżnicowaną promocję. Do tego ma ona wiele plusów: szybko i łatwo można za jej sprawą dotrzeć do obiorców, a przy tym może być zupełnie bezpłatna, czytamy.(ał)

Czytaj więcej

Źródło:

Gazeta.pl, Krakowscy urzędnicy szaleją w sieci, Dawid Hajok, 19.09.09
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin