Michael Bridge Communication znika z rynku, zastępuje go PR Hub

dodano: 
11.06.2018
komentarzy: 
0

Nowo utworzony podmiot PR Hub wchłonął w maju 2018 roku agencję Michael Bridge Communication, która funkcjonowała od 2015 roku. Jak mówi Emilia Hahn, prezes zarządu i założycielka nowej firmy – a jednocześnie dyrektor zarządzająca poprzedniej – przedsiębiorstwo przechodzi szereg zmian strukturalnych, których punktem docelowym ma być utworzenie Grupy PR Hub. W jej ramach będą działać marki odpowiedzialne za projekty doradcze w obszarach komunikacji korporacyjnej i produktowej, kampanii społecznych, komunikacji kryzysowej, CSR-u i public affairs.

„Zdecydowaliśmy się stworzyć nową organizację, ponieważ PR Hub to szerszy projekt niż agencja public relations. Ta organizacja nie będzie skupiała się wyłącznie na realizacji projektów dla klientów, jak to miało miejsce w przypadku MBC, ale będzie także wraz z zespołem niezależnych ekspertów i organizacji pozarządowych prowadziła własne, niezależne inicjatywy edukacyjno-informacyjne” – wyjaśnia Emilia Hahn zapytana przez PRoto.pl o przyczyny podjęcia decyzji o stworzeniu nowej firmy, a nie zrestrukturyzowaniu poprzedniej.

PR Hub ma w związku z zamiarami zespołu Hahn mieć inną strukturę organizacyjną niż Michael Bridge Communication. „PR Hub to podmiot działający dużo szerzej niż MBC. W jego strukturach znajdą się nie tylko pracownicy poprzedniej firmy, ale też dołączają do nas nowi, niezależni eksperci z wybranych dziedzin” – informuje założycielka PR Hub. Jak czytamy w informacji prasowej, w agencji obecnie pracuje 12 osób, przy czym Hahn zapowiada zatrudnienie kolejnych. Będą one tworzyć zespoły projektowe wyznaczane dla poszczególnych klientów, którzy z kolei zostali przejęci przez nowo utworzony podmiot. Właścicielka PR Hub nie informuje jednak, z iloma firmami współpracuje.

„Oczywiście w ramach nowej struktury aktywnie pozyskujemy też nowych klientów, o których już wkrótce będziemy mogli więcej powiedzieć. Skupiamy się też na budowaniu własnych programów i projektów, które będą istotnym obszarem działalności firmy” – zapewnia Hahn w komentarzu dla PRoto.pl. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin