Microsoft kontra Google

dodano: 
25.09.2007
komentarzy: 
1

Microsoft zatrudnił agencję Burson Marsteller, by… pokrzyżować plany Google. Agencja ma przeprowadzić cichą kampanię internetową, której celem jest przekonanie firm, reklamodawców i regulatorów rynku, by te przeciwstawiły się przejęciu DoubleClick przez Google. Jak czytamy na portalu online.wsj.com, w ostatnich miesiącach Burson rozpoczął dyskusję w mediach i Internecie na temat uczciwej i wolnej konkurencji.

W Europie agencja nawoływała firmy internetowe do podpisania petycji na stronie www.i-comp.org o bardziej „transparentny i konkurencyjny Internet”, czytamy w artykule. Rzecznik Google nie chciał komentować zachowania Microsoftu, stwierdził jednak, że przejęcie DoubleClick będzie służyło użytkownikom Internetu i reklamodawcom, czytamy na online.wsj.com. (ak)

Źródło:

online.wsj.com
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
25.09.2007
20:07:27
?
(25.09.2007 20:07:27)
Burson Marsteller ma przeprowadzić tę kampanię czy raczej MIAŁ przeprowadzić? bo skoro już nawet na proto się o tym pisze, to cicha ta kampania nie jest...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin