Międzynarodowa Organizacja do Spraw Migracji rozstrzygnęła przetarg na 2,5 letnią kampanię
Przetarg na 2,5 letnią kampanię organizowaną przez Międzynarodową Organizację do Spraw Migracji (IOM) rozstrzygnięty. Za realizację działań PR mających na celu zwiększenie zrozumienia kwestii migracyjnych oraz budowanie pozytywnego wizerunku migrantów i ich wkładu w polską kulturę, gospodarkę i życie społeczne odpowiada Partner of Promotion.
Do zadań agencji należy także prowadzenie działań w social mediach oraz organizacja wydarzeń specjalnych. Kampania stanowi integralną część projektu „Zwiększanie efektywności zarządzania migracjami” prowadzonego przez IOM oraz Urząd do Spraw Cudzoziemców dzięki wsparciu finansowemu Szwajcarii, w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Projekt obejmuje działania skierowane zarówno do samych migrantów, jak również instytucji oraz społeczeństwa przyjmującego. Polska jest członkiem organizacji od 1992 roku. (es)