Międzynarodowy sukces

dodano: 
07.06.2005
komentarzy: 
0

 
Polskie agencje PR - Sigma International i Partner of Promotion - zdobyły prestiżowe nagrody SABRE Awards w międzynarodowym konkursie na najlepsze kampanie PR. Sigma International (Poland) otrzymała nagrodę w kategorii geograficznej „Europa Środkowa i Wschodnia”, a Partner of Promotion w kategorii tematycznej „Zarządzanie kryzysowe”.

Konkurs SABRE Awards, cieszący się ogromną popularnością w USA, został po raz pierwszy rozszerzony na Europę, Afrykę i Bliski Wschód. Ocenie międzynarodowego jury, w którym zasiadali najwybitniejsi specjaliści PR z USA i Europy, podlegały kampanie PR przeprowadzone w 2004 r. Nagrody przyznano za kampanie mieszczące się w 34 kategoriach tematycznych, takich jak działalność sponsoringowa, PR konsumencki, PR korporacyjny, kampanie edukacyjne, PR dla sektora farmaceutycznego, czy zarządzanie kryzysowe, oraz za najlepsze kampanie w 10 regionach, takich jak: Wielka Brytania, Francja, Włochy, Beneluks, kraje nordyckie, Europa Środkowa i Wschodnia czy Bliski Wschód i Afryka. Ponadto przyznano tytuły agencji roku w różnych kategoriach.

Wręczenie nagród odbyło się na specjalnej uroczystości w Paryżu, która zgromadziła ok. pięciuset najwybitniejszych światowych specjalistów i przedstawicieli czołowych agencji PR. Sigma International (Poland) została nagrodzona za działania komunikacyjne wspierające proces prywatyzacji Banku PKO BP. Działania agencji obejmowały zlecenie badań i analiz opinii publicznej, opracowywanie i dystrybucję materiałów informacyjnych, utrzymywanie kontaktów z mediami, współpracę z agencjami reklamowymi oraz wsparcie dla relacji z inwestorami. Efektem wspólnych działań agencji i Departamentu Promocji i Komunikacji PKO BP oraz współpracujących agencji reklamowych było bezprecedensowe zainteresowanie opinii publicznej tym procesem oraz największa w historii liczba inwestorów indywidualnych, którzy zapisali się na akcje przedsiębiorstwa państwowego. Zmieniło się także nastawienie części opinii publicznej do procesów prywatyzacyjnych. Jury przyznało nagrodę agencji Partner of Promotion za kampanię dla Inteligo Financial Services „From Hell of Crisis to Stars of Leadership”. Partner of Promotion przygotowała strategię komunikacji i opracowała kluczowe przekazy. Media sieciowe podchwyciły temat, nie zauważając różnicy pomiędzy technologicznym atakiem hacker’ów a próbą wyłudzenia kodów dostępu do rachunków. Pokazanie tej różnicy było pierwszym zadaniem dla agencji. Drugi cel polegał na przekonaniu klientów o pełnym bezpieczeństwie ich kont. Dodatkowo agencja wykorzystała akcję do wyedukowania klientów i wzmocnienia ich poczucia bezpieczeństwa. Lista wszystkich nagrodzonych jest dostępna w Internecie pod adresem: http://www.holmesreport.co.uk/about/sabreeuro_info.cfm

Organizatorem konkursu była The Holmes Group, działająca od 15 lat nowojorska firma badawczo-konsultingowa zajmująca się rynkiem usług public relations i innych dziedzin komunikacji. Firma ta wydaje cenione raporty o stanie branży, „białe księgi”, analizy sytuacji na poszczególnych rynkach i biuletyny.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin