Milena Kruszewska z własną agencją – Evidence-based PR

dodano: 
11.06.2018
komentarzy: 
0

Milena Kruszewska, była rzecznik prasowa i dyrektor biura prasy i promocji Ministerstwa Zdrowia, założyła własną agencję PR.

Działająca od maja 2018 roku firma Evidence-based PR specjalizuje się w realizacji działań public relations w dziedzinie ochrony zdrowia. Zajmuje się także wsparciem szeroko zakrojonych strategii komunikacyjnych firm zajmujących się HTA, EBM i farmakoekonomiką przez punktowe działania informacyjne.

W ofercie agencji znalazły się relacje z mediami, bridging HTA, komunikacja korporacyjna, brand PR, organizacja wydarzeń oraz CSR.

Agencja będzie świadczyć usługi dla osób i organizacji funkcjonujących w systemie ochrony zdrowia (podmiotów leczniczych i przedstawicieli zawodów medycznych, instytucji publicznych, towarzystw naukowych, organizacji pacjenckich, fundacji i stowarzyszeń, firm związanych z przemysłem farmaceutycznym i rynkiem wyrobów medycznych, firm zajmujących się HTA, EBM i farmakoekonomiką) oraz tych, które dopiero planują wejście na rynek związany z tą branżą. Jak informuje założycielka agencji, prowadzone przez Evidence-based PR nie będą się ograniczać jedynie do polskiego rynku.

Docelowy skład zespołu agencji jest obecnie w budowie, jak informuje Milena Kruszewska, w prace agencji zaangażowane są osoby z doświadczeniem medialnym po stronie instytucji państwowych w ochronie zdrowia oraz eksperci z zakresu farmakoekonomiki zdrowia.

Kruszewska, prezes nowo powstałej firmy, poprzednio – przez dwa lata – pracowała jako dyrektor w biurze prasy i promocji Ministerstwa Zdrowia, pełniła też funkcję rzecznika prasowego ministra zdrowia. W lutym 2018 roku złożyła rezygnację, zastąpił ją Krzysztof Jakubiak.

Wcześniej, przez sześć lat, Kruszewska pracowała w biurze prasowym Naczelnej Izby Lekarskiej, gdzie koordynowała zadania związane z polityką informacyjną. Wcześniej zdobywała doświadczenie z zakresu organizacji eventów i samodzielnej realizacji projektów, współpracując m.in. z podmiotami związanymi z rynkiem usług kreatywnych. Jest absolwentką studiów na kierunku Public Policy and Administration Collegium Civitas z tytułem magistra socjologii. Ukończyła także podyplomowe studia edytorskie w Instytucie Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk. Przeszła szkolenia z zakresu EBM, HTA, farmakoekonomiki. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin