Milionowy przetarg na promocję polskiej wieprzowiny rozstrzygnięty

dodano: 
28.03.2013
komentarzy: 
5

Przetarg publiczny za 1 mln zł na przygotowanie oraz realizację kampanii na rzecz Polskiego Związku Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej „Polsus" wygrały agencje: Partner of Promotion wraz z Tailor&Baker.

W ramach kampanii przeprowadzone zostaną działania informacyjne i edukacyjne dotyczące mięsa wieprzowego. Projekt zakłada m.in. realizację działań PR, warsztatów edukacyjnych oraz działań promocyjnych w prasie i internecie. Na potrzeby kampanii uruchomiona zostanie również specjalna strona internetowa. Budżet pięciomiesięcznego zamówienia wynosi 1 mln zł. W przetargu swoje oferty złożyło łącznie 21 agencji. Projekt prowadzi zespół Anny Hahn - Leśniewskiej (Partner of Promotion) oraz Aleksandry Trochimiuk (Tailor&Baker). Oferta agencji opiewała na ponad 966 tys. (es)

komentarzy:
5

Komentarze

(5)
Dodaj komentarz
04.04.2013
13:03:23
2@
(04.04.2013 13:03:23)
21 agencji?!!! Podwójne WOW i gratulejszyn
28.03.2013
19:06:32
marta
(28.03.2013 19:06:32)
w przetargu swoje oferty złożyło 21 agencji? chyba kryzys w branży rozkwita... tym bardziej gratulacje! milion to ładna sumka jak na 5 miesięcy
28.03.2013
13:59:43
ciekawski
(28.03.2013 13:59:43)
skoro można było obstawiać w ciemno, to po co ceregiele z przetargiem ;-) ?
28.03.2013
13:12:53
xxx
(28.03.2013 13:12:53)
też jakoś nie jestem zdziwiony - gratulacje
28.03.2013
11:31:45
Tiga
(28.03.2013 11:31:45)
Właściwie wynik można było obstawiać w ciemno:-). I w dodatku wszystko zostaje w rodzinie. Brawo!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin