Ministerstwo Klimatu szuka agencji do kampanii o racjonalnym wykorzystaniu energii

dodano: 
27.11.2020
komentarzy: 
0

Ministerstwo Klimatu i Środowiska ogłosiło przetarg na przygotowanie i realizację kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej racjonalnego wykorzystania energii. Celem akcji jest promocja nowych etykiet energetycznych i wsparcie procesu przeskalowania etykiet energetycznych przez podnoszenie świadomości i informowanie konsumentów, co ma umożliwić im dokonywanie lepszych i bardziej świadomych wyborów. Główną grupą docelową będzie ogół społeczeństwa, z kolei grupa uzupełniająca to m.in. pracownicy sklepów ze sprzętem RTV i AGD.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie opracowanie szczegółowej koncepcji kampanii oraz scenariusza i produkcji filmu edukacyjnego promującego nowe etykiety energetyczne. Firma odpowiadać będzie także za działania promocyjne w internecie – kampanię bannerową w sieci GDN (Google Display Network) i w mediach społecznościowych. Do jej zadań należeć będzie też przygotowanie materiałów konferencyjnych i informacyjno-edukacyjnych (m.in. infografiki do publikacji w internecie) i przeprowadzenie i nagranie trzech pokazowych lekcji online dla szkół podstawowych (klasy siódme i ósme) i ponadpodstawowych – w tym opracowanie scenariuszy dla nauczycieli, a następnie raportu z ewaluacji lekcji. Przy przygotowaniu działań trzeba będzie bazować na obowiązujących aktach prawnych Unii Europejskiej dotyczących etykietowania energetycznego produktów wykorzystujących energię.

Kampania realizowana będzie do 31 października 2021 roku w dwóch etapach. Pierwszy z nich potrwa do 15 lutego 2021 roku i obejmować będzie produkcję filmu edukacyjnego oraz materiałów konferencyjnych i informacyjno-edukacyjnych. Etap drugi dotyczyć będzie działań promocyjnych i organizacji lekcji online. Całkowita wartość zamówienia to 234 tys. zł netto.

Od zgłaszających się wymaga się wykonania co najmniej dwóch zamówień dotyczących przeprowadzenia ogólnopolskiej kampanii o minimalnej wartości 150 tys. zł brutto – w ciągu ostatnich trzech latach (lub w czasie trwania działalności firmy, jeśli istnieje ona krócej niż trzy lata) – których tematyka odnosiła się do promowania postaw i zachowań, mających na celu zracjonalizowanie zużycia energii oraz innych działań zmniejszających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko naturalne. Dodatkowo do realizacji zamówienia firma musi skierować minimum dwie osoby, które mają co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w sektorze energetycznym oraz posiadają pięcioletnie doświadczenie w zakresie metodyki i dydaktyki nauczania dzieci i młodzieży.

Oferty należy składać do 4 grudnia 2020 roku do godziny 11:00 za pośrednictwem platformy.

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin