Mistrzowie employer brandingu w Polsce, jeszcze więcej udanych kampanii

dodano: 
24.06.2013
komentarzy: 
0

Coraz więcej firm poświęca uwagę swojemu wizerunkowi jako pracodawcy. Poziom działań employer brandingowych w Polsce jest coraz wyższy, można to zauważyć na podstawie nadesłanych zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu Employer Branding Stars.

Wśród zwycięzców znalazły się zarówno zeszłoroczne gwiazdy, jak i debiutanci. Do konkursu zgłosiły się takie firmy, jak: BRE Bank, Danone, Eurobank, Ernst & Young, Grupa Lotos, Grupa Żywiec, Jeronimo Martins Polska, K2 Internet, Luxoft, Makro Cash & Carry, Mondelez, Pracuj.pl, PwC, Serco, UBS czy Unilever.

Konkurs został bardzo pozytywnie przyjęty w środowisku biznesowym: „Konkursy takie jak EBstars pełnią istotną rolę w szerzeniu świadomości wagi dobrego Employer Brandingu dla rozwoju biznesu. Zwłaszcza w przypadku  firm obecnych w Polsce, wśród których wiele musi wciąż jeszcze nadrobić zaległości w tym zakresie do zachodnich przedsiębiorstw. Akcje tegorocznych laureatów udowadniają, że w polskim Employer Brandingu dzieje się coraz więcej. Cieszymy się, że udało nam się znaleźć w gronie nagrodzonych” – mówi Przemysław Berendt, Globalny Wiceprezes Luxoft ds. Marketingu.

Podsumowując konkurs, można stwierdzić, że konkurencja wśród firm na polu employer brandingowym jest bardzo wyrównana. Świadczyć może o tym fakt, że jury nie wskazało jednogłośnie kampanii, która zasłużyła na wyróżnienie specjalne w konkursie.

Kto zdobył statuetki EBstars? Oto lista zwycięzców:

Najlepsza Kampania Employer Branding
Zwycięzca: Luxoft
Wyróżnienie: BRE Bank (Bankowe talenty) oraz Ernst&Young (Dzień dobry pełen wyzwań)

Najlepsza Wewnętrzna Kampania Employer Branding
Zwycięzca: Jeronimo Martins Polska (To proste!)
Wyróżnienie: K2 Internet (Święta na kartonach)

Najlepsza strona kariery
Zwycięzca: BRE Bank (Bankowe Talenty)

Najlepsze materiały rekrutacyjne
Zwycięzca: Ernst&Young (Dzień dobry pełen wyzwań)
Wyróżnienie: K2 Internet (Człowiek roku)

Najlepsze wykorzystanie social media
Zwycięzca: Grupa Żywiec

Najlepsze wydarzenie offline
Zwycięzca: Ernst & Young
Wyróżnienie: Makro

Organizatorem konkursu była redakcja HRstandard.pl, natomiast patronat merytoryczny sprawował Employer Branding Institute. Rozdanie nagród odbyło się 11 czerwca na gali zwieńczającej pierwszy dzień konferencji HRcamp&#truWarsaw. PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin