Mleczny problem Coca - Coli

dodano: 
28.02.2007
komentarzy: 
0

Jak podaje portal prwatch.org, Coca-Cola zerwała trwającą 15 lat umowę z agencją Weber Shandwick. Powodem było zaangażowanie agencji w projekt firm mleczarskich - kampanię Milk Processors Education Program (MilkPEP), a dokładnie związana z nim informacja, która pojawiła się 8 stycznia w mediach. Jej treść przekonywała do tego, że ubogie w substancje odżywcze słodzone napoje, mają negatywny skutek dla konsumentów, bowiem wypierają zdrowe i odżywcze napoje z codziennej diety. Koncern uznał takie treści za bezpośredni, nierozważny atak na reprezentowaną przez niego branżę. (jk)

Źródło:

www.prwatch.org
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin