Monday wprowadzi na rynek nową usługę CANAL+

dodano: 
03.06.2020
komentarzy: 
0

W czerwcu 2020 roku Monday poinformowało, że współpracuje CANAL+ Polska. Agencja wspiera działania związane z komunikacją produktową dla ITI Neovision – operatora marki. Monday odpowiada za wprowadzenie na rynek nowej usługi CANAL+ przez internet, która łączy kanały na żywo z platformą VOD, ma nie wymagać długoterminowej umowy i zmienić sposób interakcji z telewizją. Agencja zajmie się również dalszymi działaniami komunikacyjnymi związanymi z rozwojem nowego produktu i udostępnianych tam treści. Praca agencji obejmuje doradztwo strategiczne, launch nowej usługi, PR produktowy, akcje specjalne skierowane do różnych grup odbiorców oraz media relations.

Ze strony Monday działania na rzecz klienta prowadzi Eliza Ryglewicz, Communication Manager, z zespołem konsultantów z trzech działów agencji: Consumer & Gaming, Corporate Communication i B2B.

Klienta pozyskano w wyniku przeglądu ofert. Umowę podpisano na sześć miesięcy. Strony nie podają pozostałych szczegółów współpracy. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin