Monika Summer-Brason zajmie się marketingiem Wysokich Obcasów

dodano: 
08.03.2017
komentarzy: 
0

Za marketing, komunikację i promocję Wysokich Obcasów, Wysokich Obcasów Extra oraz serwisu Wysokieobcasy.pl będzie odpowiedzialna Monika Summer-Brason.

Do jej zadań należeć będzie współtworzenie i realizacja strategii marketingowej, promocyjnej i komunikacyjnej. Wraz z początkiem marca utworzono nowe stanowisko w strukturach Agory. Zmiany wynikają z planów wydawcy dotyczących rozwoju obszaru kobiecego. Do tej pory za promocję magazynów i serwisu był odpowiedzialny dział promocji Gazety Wyborczej.

Poprzednio Monika Summer-Brason pracowała jako dyrektor promocji i komunikacji w Wydawnictwie Zwierciadło. Była tam odpowiedzialna m.in. za miesięczniki Zwierciadło i Sens oraz za projekty wydawnicze działu książek. W latach 2008-2012 w wydawnictwie G+J Polska (obecnie Burda Polska) pracowała jako dyrektor wydawnicza i dyrektor promocji magazynów kobiecych. Wcześniej odpowiadała za komunikację marketingową dziennika Polska The Times. Była także związana z Axel Springer (obecnie Ringier Axel Springer Polska), gdzie pracowała dla tytułów Newsweek Polska i Forbes.

Do zespołu dołączyła również Adrianna Dobrzyńska jako specjalista ds. promocji i komunikacji. Wcześniej była związana z miesięcznikami Zwierciadło i Sens – przez ostatnie dwa lata odpowiadała tam za promocję i komunikację. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin