Monitoring PR-owców

dodano: 
05.11.2004
komentarzy: 
0

Rynek monitoringu mediów jest podzielony, przeważa niepewność i wciąż bardziej popularne są tradycyjne metody monitoringu angażujące w dużej mierze czynnik ludzki – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Slipstream Group LLC na zlecenie firmy monitorującej media Cyber Alert. Badanie wykazało, że pomimo znacznego postępu, w dalszym ciągu wśród PR-owców przeważają stare metody oparte na papierowym clippingu i „domowych metodach". Specjaliści PR nie są przekonani, że jakikolwiek rodzaj serwisu może spełniać ich wszystkie oczekiwania. W konsekwencji często korzysta się z monitoringu wykorzystując trzy lub cztery źródła. Badanie oparto na odpowiedziach 1443 respondentów związanych z marketingiem i public relations. Większość badanych pochodziła ze Stanów Zjednoczonych.
Więcej na PRoto
Pełna wersja wyników badania dostępna jest tutaj  i kosztuje $99.95

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin