Multi Communications z Leroy Merlin

dodano: 
05.06.2006
komentarzy: 
0

Agencja Multi Communications zajmie się obsługą obchodów 10-lecia istnienia firmy Leroy Merlin w Polsce. W projekt zaangażowane są dwa działy agencji – Public Relations oraz Event Management. Dział PR odpowiada za relacje z mediami oraz komunikację raportu Leroy Merlin podsumowującego 10 lat funkcjonowania hipermarketów budowlanych w Polsce.
Dział Event Management zorganizuje uroczystą galę z okazji 10-lecia skierowaną do partnerów biznesowych i interesariuszy klienta. Agencja współpracowała z Leroy Merlin na zasadach case to case (pojedyncze projekty) od 2001 r. Multi Communications była odpowiedzialna m.in. za komunikację otwarć hipermarketów Leroy Merlin w Białymstoku, Bielsku Białej, Bydgoszczy, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Warszawie i Gdańsku.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin