Multi i SAR

dodano: 
04.12.2007
komentarzy: 
0

Agencja Multi Communications została wybrana na partnera najbliższego konkursu Media Trendy organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Agencja odpowiada za kontakty z mediami, tworzenie i dystrybucję informacji prasowych, obsługę PR-owską gali finałowej konkursu i obsługę konferencji „Media, Reklama, Pieniądze. Media Trendy 2008” towarzyszącą konkursowi.

Konkurs Media Trendy składa się z dwóch części: Konkursu Innowacji w Planowaniu Mediów, w której nagradzane są najbardziej nowatorskie mediaplany oraz kreatywne sposoby wykorzystania mediów w kampaniach, oraz Konkursu Innowacji w Mass Mediach, który ma wyróżnić powstałe z inicjatywy mediów przedsięwzięcia o charakterze marketingowym. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin