Mytaxi przechodzi rebranding i zmienia kierunek rozwoju

dodano: 
04.06.2019
komentarzy: 
0

Od początku czerwca 2019 roku marka Mytaxi zaczęła działać pod nazwą FREE NOW. Rebranding można zauważyć już na ekranie aplikacji mobilnej i w kanałach społecznościowych przewoźnika. To jednak początek metamorfozy, która ma potrwać jeszcze kilka tygodni. Dział PR firmy nie informuje jednak o planowanej dacie zakończenia.

Zmiana w FREE NOW jest efektem ogłoszonego w lutym 2019 roku utworzenia przez Daimlera, dotychczasowego właściciela Mytaxi, i BMW, grupy joint venture o nazwie NOW. Oba koncerny chcą stworzyć sieć usług okołotransportowych dla miast – obok usługi zamawiania przejazdów, którą pozostaje FREE NOW, pojawią się także usługi parkingowe (PARK NOW), ładowarki (CHARGE NOW) czy wypożyczalnie aut (SHARE NOW). Samo FREE NOW, oprócz przejazdów taksówkami, ma oferować klientom również przejazdy elektrycznymi hulajnogami Hive.

Dotychczasowe logo Mytaxi

Plany rebrandingu firma ogłaszała jeszcze w lutym 2019 roku – teraz dopiero zaczęła je wprowadzać w życie. Szczegóły dotyczące strategii rozwoju zaprezentuje natomiast w lipcu.

PR & Communications Managerem FREE NOW pozostaje Agnieszka Ciesek. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin