Na widoku z firmą Ströer
Grupa Ströer przeprowadza wiosenną wizerunkową kampanię autopromocyjną. Jej celem jest podkreślenie zalet bilbordów, skutecznych narzędzi planowania i profesjonalnej obsługi działań reklamowych. Do 15 kwietnia na 270 bilbordach na terenie całej aglomeracji warszawskiej można oglądać pomarańczowe plakaty w dwóch odsłonach: „Gdy Cię nie widzą to się reklamuj” i „Gdy się reklamujesz to niech cię widzą”, wsparte hasłem: „Planujemy skuteczny outdoor”. Następny etap kampanii prowadzonej w dniach 16 – 30 kwietnia to prezentacja plakatu z motywem kreatywnym: „Klient nasz Fan”, który będzie wsparty informacjami „Profesjonalny serwis outdoorowy”. Przekaz ten ma podkreślić proklienckie nastawienie Ströera. Kampania autopromocyjna Grupy Ströer przeprowadzana jest także z wykorzystaniem innych mediów, przede wszystkim prasy (Media i Marketing, Brief, Puls Biznesu) oraz Internetu.