Nagrody Employer Branding Stars przyznane

dodano: 
18.06.2012
komentarzy: 
0

Nagrody Employer Branding Stars przyznane – znamy już najlepsze działania z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski w ostatnim roku. Zwycięzców wyłoniono 13 czerwca 2012 w Warszawie podczas konferencji HRcamp „Rekrutacyjne Rewolucje”.

Udział w konkursie wzięło 20 firm, które zgłosiły łącznie 45 prac w ramach 6 kategorii. Prace ocenił zespół ekspertów z Polski i zagranicy, specjalizujących się w zagadnieniach budowania wizerunku pracodawcy, marketingu, rekrutacji oraz HR. Jury uwzględniało trzy kryteria: strategię, realizację oraz efekty. W każdej z kategorii została przyznana nagroda oraz wyróżnienie. Ponadto, jedna z kampanii została nagrodzona wyróżnieniem specjalnym.

Oto zwycięzcy I edycji Employer Branding Stars:

- Najlepsza kampania employer branding

Zwycięzca: Ernst & Young („Zacznij poziom wyżej”)

Wyróżnienie: PwC („Grasz o staż) oraz PZU („Nie tłumacz gdzie pracujesz”)

 

- Najlepsza wewnętrzna kampania employer branding

Zwycięzca: NUTRICIA („Catch the wind”)

Wyróżnienie: NUTRICIA („Wolontariusze HOPE”) oraz Grupa Żywiec („Jasny pełny

start”)

 

- Najlepsza strona kariery

Zwycięzca: eurobank

Wyróżnienie: British American Tobacco oraz Grupa Żywiec

 

- Najlepsze ogłoszenie / profil rekrutacyjny

Zwycięzca: K2 Internet („Copywriterka”)

 

- Najlepsze wykorzystanie social media

Zwycięzca: Ernst & Young („Zacznij poziom wyżej”)

Wyróżnienie: Danone („Praca@Danone”) oraz Sii („Tech Challenge”)

 

- Najlepsze wydarzenie offline

Zwycięzca: Deloitte („Students Expedition”)

Wyróżnienie: Ernst&Young (Pufy „Tu jest twoje miejsce” oraz Akcja „Moc intensywnej

kariery”)

 

- Wyróżnienie specjalne

Zwycięzca: PZU („Nie tłumacz gdzie pracujesz”)

 

PRoto.pl patronowało wydarzeniu.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin