Nagrody konkursu Media Trendy 2012 rozdane

dodano: 
24.04.2012
komentarzy: 
0

Wczoraj poznaliśmy laureatów konkursu Media Trendy 2012. Przyznano 19 nagród i 19 wyróżnień. Grand Prix konkursu Innowacji w Planowaniu Mediów trafiło do Saatchi & Saatchi Poland za kampanię „Życie to nie Facebook”.

W konkursie Young Media Lions, nagrodę główną – wyjazd na Festiwal Cannes Lions zdobył zespół z domu mediowego MPG: Małgorzata Siekierzyńska i Katarzyna Ślusarczyk. Wyróżnienia otrzymali: Miron Mironiuk i Arkadiusz Zaremba z DDB Warszawa oraz Michał Jacoszek i Michał Jasiński z MediaCom Warszawa.

Najwięcej nagród i wyróżnień zdobyły kampanie „Życie to nie Facebook”, „Sprzątanie miasta”, „Sztuka, której nikt nie widział”.

Pierwsza z nich została doceniona „za wykorzystanie analogii pomiędzy zawieraniem kontaktów w życiu prywatnym i na Facebooku, za prosty, ale innowacyjny sposób wywołania dyskusji o realnym zagrożeniu wirusem HIV”. Kampania została zaadaptowana przez zagraniczne oddziały Czerwonego Krzyża.

Kampania „Sprzątanie miasta” (180heartbeats + Jung von Matt, Brandfever) otrzymała nagrody za akcję ambientową. Dzięki niej odbiorcy dowiedzieli się, że zamiast przyklejać ogłoszenie w niedozwolonych miejscach i zaśmiecać miasto, łatwiej jest umieścić w ogłoszeniowym serwisie internetowym – tablica.pl.

Za innowacyjną i odważną ideę audiodeskrypcji, która zmienia rzeczywistość i nadaje jej nowy wymiar - zarówno wśród osób niepełnosprawnych, jak i pełnosprawnych - nagrodzono kampanię „Sztuka, której nikt nie widział” (DDB Warszawa).

Najwięcej nagród w konkursie zdobyły agencje:

- MediaCom Warszawa (4 nagrody, 1 wyróżnienie);

- Saatchi & Saatchi Poland (3 nagrody, 1 wyróżnienie);

- DDB Warszawa (3 nagrody, 1 wyróżnienie);

- Starcom (2 nagrody + 4 wyróżnienia);

- Starlink (2 nagrody + 1 wyróżnienie);

- 180heartbeats + Jung von Matt, Brandfever (2 nagrody + 1 wyróżnienie).

    Nagrody i wyróżnienia otrzymały również agencje: K2, Polsat Media, Grupa RMF, AMS, MEC, HBO Polska, OMD, MillionYou, FireFly Interactive, Onet.pl, Bank BPH, Young & Rubicam Brands, Grey Worldwide Warszawa, Pride&Glory Interactive, Legend Group, Grupa Żywiec, ARBOmedia, Discovery Polska, Astoria Avenue, Ogilvy, Stowarszyszenie SOS Wioski Dziecięce.

    Nominowani zostali: Media Concept, Maxus Warszawa, TVP, Lemon Sky.

    Zygmunt Solorz–Żak, już po raz drugi, uznany został za „Człowieka Mediów Roku”. Nagrodę przyznano za Wydarzenie Roku na rynku medialnym, jakim był zakup Polkomtela. Tytuł „Medium Roku” trafił do HBO, natomiast w kategorii „Mem Roku” zwycięska okazała się śmierć Hanki Mostowiak w serialu „M jak miłość”.

    Szczegółowe informacje na stronie. PRoto.pl patronuje wydarzeniu.

    komentarzy:
    0
    Graficzne pułapki CAPTCHA
    Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
    X

    Zamów newsletter

     

    Akceptuję regulamin